1933 წელს პედაგოგიური ინსტიტუტის ჩამოყალიბებისთანავე შეიქმნა სასწავლო განყოფილება, რომელიც წლების განმავლობაში ინსტიტუტში და შემდეგ უნივერსიტეტში, როგორც სასწავლო-მეთოდური განყოფილება არსებული ნორმატიული დოკუმენტებიდან გამომდინარე ხელმძღვანელობდა, აკონტროლებდა და კორდინაციას უწევდა დეკანების, კათედრების, კაბინეტ–ლაბორატორიების სასწავლო–მეთოდურ საქმიანობას. დეკანებთან ერთად ორგანიზებას უწევდა მთელი სასწავლო პროცესისს მსვლელობას. 1999 წლის ოქტომბერში უნივერსიტეტის სასწავლო - მეთოდური განყოფილება გაიყო ორ ნაწილად სასწავლო და მეთოდურ განყოფილებებად. მეთოდური განყოფილების ძირითად დანიშნულებას წ...