სტუდენტის წინაშე წამოჭრილი აკადემიური, ფინანსური თუ სხვა სახის პრობლემების გადაჭრის მიზნით, სტუდენტთა მხარდაჭერისა და განვითარების სამსახური უზრუნველყოფს სტუდენტის ეფექტური კომუნიკაციის დამყარებას უნივერსიტეტის ადმინისტრაციულ და აკადემიურ პერსონალთან. ამისათვის სტუდენტი წერს განცხადებას:
1. სტუდენტის კორპორაციული ფოსტიდან;
2. თვითმომსახურების ტერმინალებიდან.

სტუდენტის კორპორაციული ფოსტიდან - სტუდენტმა განცხადება უნდა გადმოაგზავნოს სტუდენტთა მხარდაჭერისა და განვითარების სამსახურში E-mail-ზე ელ-ფოსტის ეს მისამართი დაცულია სპამ-ბოტებისგან. ნახვისთვის უნდა გქონდეთ ჩართული JavaScript. განცხადების შევსებაში დაგეხმარებათ ვიდეო სახელმძღვანელო https://youtu.be/gdqx-8NrzsQ

ჩამოტვირთეთ განცხადების ფორმა

თვითმომსახურების ტერმინალებიდან - განცხადების დასაწერად აპლიკაცია და ვიდეო სახელმძღვანელო ხელმისაწვდომია ბმულზე: http://mterminal.atsu.ge/

განცხადების დაფიქსირების შემდეგ სტუდენტი ვალდებულია მოითხოვოს პასუხი 3 სამუშაო დღის შემდეგ სამდივნოში.

საკონტაქტო ინფორმაცია:

E.mail ელ-ფოსტის ეს მისამართი დაცულია სპამ-ბოტებისგან. ნახვისთვის უნდა გქონდეთ ჩართული JavaScript.
      577 66 84 88

ვებ გვერდი ოპტიმიზირებულია შშმ პირებისთვის.